Khamis, 1 Mei 2014

Karnival Semekar @ Hari Kantin. & Hari Anugerah Kecermelangan !!!

Semalam, 30/4/2014 .. ada Hari Anugerah dan Karnival Semekar dan Penyerahan Slip UP1.
Okey, keputusan.. hmmm, ntoh ler nak kata apa. Tapi first time la tuh aku dapat kedudukan .. number nya 2 digit  . Huhuhuu..

Utk Hari Anugerah pula...
Cuma dapat anugerah untuk Anugerah Pelajar Cemerlang 2013
Walaupun aku x cemerlang, nak jugakk dapattt. Wkakaka xD




Pagi-2 uh, semua yg menari duk kat surau untuk bersiap..
Haha, aku sorang jea x pakai baju untuk menari.
Aku malas nak ambik hadiah atas pentas, pakai baju uh .. aku x suka baju tuh, dah ar.. pakai ngan kain batik lak uh .. -__________-    dush !


Lepas ambil hadiah tuh, terus cepat-2 tukar baju utk menari uh. HoHoHo, nasib sempat wehhh !
Turn persembahan kiteorang(Adai-Adai) ke-3. ^_^
Nie gambor time lepas Hari Anugerah da habis.











Lepas tuh, tukar baju lagii. Haha xD ,  baju kem bersepadu 2013.
Semalam, aku jalan ngan diorang lah ☺
Aku mmg rapat ngan geng form 3 pun .. hoho . ♥♥♥
Tgk gambar uh ! , kiteorang pakai baju sama kan ? serasi x .. wkaka !
N then, tgok bunga kecik uh, sebenarnya tuh pin tudung. haha..
Nisha bagi semalam, sbb haritu dia pegi Rombongan kat Johor .
Beg aku penuh ngan baju jer semalam.
Sebenarnya, kiteorang cadang nak pakai baju nie utk main bola jaring.. tapi, semalam x sempat main bola jaring, padatttt betul masa. So, tahun nie x masuk arh.
Lagipun, haritu ckg cakap, sekolah x hantar wakil,
Tapi hari Selasa tuh, ckg cari org utk main bola jaring lak.
Mane x bengang kiteorang.. dah lah x berlatih .. mmg patut lah dapat no. 3 -_-"
X per arh, rezeki SMKSAS n SMKR tahun nie..

Masa Hari Kantin uh, byk gerai2 .. tapi gerai yg ada minuman ada 2 jea ?
Hahaha, semalam .. punya lah banyak aku makan.
9 jenis makanan aku makan ,, haha xD


Lepas uh, ada pameran ..
And, yg x jadi buat ialah .. ada 2 permainan tradisional nieh
Besboll Kampung n ape ntah lagi 1 uh.
Besboll Kampung uh sebenarnya "Baling Selipar"

Ni haa,, gambar pameran ..
Nie yg Pameran Kelab Robotik.


Yg Solar Boat uh, xde solar panel pun -_-, bukan camtuh ghupe solar boat sebenarnya.
Yg gambar Solar+Robot uh., kacau jekk lalat nih --'

Nie pameran Pengakap, bersebelahan ngan Kelab Robotik punya.




1 ulasan:

Swnx berkata...

Salam you,

I discover blog lama you....

You, i suka diri you mcm ni dan masa kita first 2 years kenal dulu....

I rindu you, boleh tak kita sama2 bertanggungjawab atas apa kita dah lakukan?

I cant ever get you out of my mind.....

I terlalu sayangkan you.....

I nak you sangat2.....

I tak pernah rasa sesayang ni terhadap sesiapa....

Please, give me chance.....

Kenapa you lagi sanggup buang i....

I ve give everything for you....

I harap you baca ni.....